Right Header


בר ממתקים

הינך נמצא כאן

דף הבית » השכרת ציוד » השכרת גנרטורים בראשון לציון

לפרטים נוספים והזמנות התקשרו עכשיו 052-4046505

השכרת גנרטורים בראשון לציון

כמה פעמים רציתם לארגן ערב משפחתי בים וויתרתם בגלל החשכה והמחסור בחשמל? כמה פעמים רציתם לנפוש בטבע אבל לשמור על כל היתרונות בבית? כדי לפתור את כל הבעיות החשמליות - כל מה שאתם צריכים הוא פשוט להשכיר גנרטור.

המחיה בסביבת מגורים אורבנית, עמוס בבנינים וכבישים גורמת לכל אחד מאיתנו, לרצות לעזוב את החיים העמוסים ולפרוש אל פיסת טבע ולזכות בקצת שקט. אבל, בכל פעם שאנחנו מחליטים על טיול או חופשה - אנחנו מוצאים את עצמנו נתקלים באותו קושי מוכר של מחסור בחשמל. 

גנרטורים להשכרה בראשל"צ

רבים מאיתנו, פשוט מוותרים על התענוג ובמקום לחפש פיתרונות יצירתיים לבעיה שעומדת לפנינו - אנחנו מוותרים על התענוג ובמקום חופשה בטבע , אנחנו בוחרים שוב במלון או צימר שככרוך בויתר על כמה מאות או אלפי שקלים וכמובן גם בהיפרדות מהחוויה המקורית.

אז לאיזה מטרות ניתן להשכיר גנרטורים?

ניתן להשכיר גנרטור לכל מטרה - החל מטיול בחיק הטבע או מסיבת יום הולדת בפארק השכונתי או אפילו קריוקי על חוף הים,  במבחן התוצאה פעולתו של הגנרטור תוכל לספק לכם חשמל זמין לכל מטרה וכל שנותר לכם הוא פשוט לבחור את הייעוד המקורי.

מלבד יכולתו הברורה של הגנרטור להפיק חשמל, חשוב לזכור כי הגנרטור יכול לפעול בכל שטח ובכל זמן. למעשה, כל שעליכם לעשות הוא פשוט למלא את הגנרטור בדלק ולמשוך את מתג ההפעלה והנגטור מוכן לצאת לדרך ולספק לכם חשמל.

בין אם זה לא משנה לאיזה מטרה אתה צריך חשמל זמין במקום שלא ניתן למצוא בו חשמל, השכרת גנרטורים היא הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזאת.

מה היתרונות של השכרת גנרטור?

נכון, ניתן לרכוש גנרטור שיהיה זמין בעבורכם בכל רגע נתון במחיר של כמה אלפי שקלים. אבל, רבים מאיתנו לא משתמשים בגנרטור ברמה יום יומית ולכן רכישת גנרטור לשימוש עצמי בצירוף עלויות התחזוקה הופכים לעסקה לא משתלמת למרבית מהצרכנים.השכרת גנרטור בראשון לציון

לעומת אפשרות הרכישה עומדת לפנינו האפשרות של השכרת גנרטורים, אשר מאפשרת לכם להשכיר בכל פעם גנרטור אחר, על פי הצורך הנקודתי שלכם באותו האירוע ואינכם נדרשים לדאוג לכל נושאי התחזוקה והטיפולים.

השכרת גנרטור קטן או גדול?

רגע לפני שאתם רצים להשכיר גנרטור גדול וחזק במיוחד - חשוב שתדעו כי כל גנרטור יכול להפיק חשמל בעוצמה מוגדרת ולהתאים לפעילות מסויימת. לכן, אין שום צורך להשכיר תמיד את הגנרטור הגדול והחזק ביותר שיוצע לכם ויש לבדוק מהם הצרכים שלכם לפני שאתם משכירים גנרטור מכל ספק שהוא.

אצלנו באור אטרקציות נתאים לכם את העוצמה הנכונה לפי כמות האורחים, מוצרי החשמל, תאורה, מוזיקה ועוד, אותם תרצו לחבר לגנרטור כך שתמיד תיהיו מחוברים לחשמל ללא הפסקות וירידות מתח לא רצויות.

השכרת גנרטורים באיזור ראשל"צ והסביבה

ניתן לאסוף את הגנרטור באיזור ראשל"צ והסביבה: בת ים, חולון, רחובות, יבנה, נס ציונה ולהשתמש בו בטיולים בכל הארץ.

בין עם בקרבת מקום לעיר ראשון לציון כמו חוף פלמחים, חוף שבו הרבה בני נוער ומבוגרים עושים קריוקי ומסיבות עם חברים.
במיוחד בחופים בהם אין נקודות חשמל מסודרות לכלל הציבור המבלה שם כדאי מאוד לחשוב על השכרה של גנרטור.

אנו מספקים את הגנרטורים עם דלק והרכבה חינם! במחיר של החל מ-199 ש"ח תלוי בגודל ועוצמת המכשיר (עם מייצבי מתח המונעים עליות וירידות מתח). להצעת מחיר התקשרו עכשיו 052-4046505 או מלאו את הטופס בצד ונחזור אליכם בהקדם!

 

השכרת גנרטורים

 

 

 

לפרטים התקשר
052-4046505

צור קשר